Franciszkowo - Spływ Pontonowy Drwęcą

Wszelkie kwestie organizacyjne

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-06-29 14:35:51

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.130

Informacje organizacyjne

Zobaczcie trasę w tym roku. Dwa razy dłuższa niż dwa lata temu. Trzeba szukać nowych wyzwań [dblpt])

http://zapodaj.net/09b2ef4d5ebb0.jpg.html

Zobaczcie trasę na mapie google:
https://www.google.pl/maps/place/Sambor … 8f!6m1!1e1

Ważna kwestia: drugi ponton. Ja mam jeden, 3 osobowy w na który wchodzi 4-5 osób [dblpt])
A jedzie nas 8.

Trzeba dokupić drugi, są dwie opcje:
- jeśli ktoś planuje zakup pontonu to niech daje znać i zabiera na spływ
- zrzucamy się po ok 40zł i kupujemy wspólnie. Będzie czekał we Franciszkowie na kolejny rejs (może sierpniu na pożeganie lata? [dblpt])

Ogólny harmonogram imprezy, do negocjacji oczywiście:
Sobota:
10.30 - spotykamy się w biedronce na dajtkach, wylot na ostródę. Robimy zakupy i ruszamy do Franciszkowa, do moich rodziców. A może wcześniej?
ok 12 - będziemy na miejscu, wypakujemy się, bierzemy żarcie, browary i jedziemy kilka km do Samborowa gdzie wsiadamy w pontony
ok 15-16 koniec spływu, przebieramy się i idziemy na wyspę, nad staw moich rodziców (ok 300m). Tam robimy grilla i ognisko. Teraz tam się zmieniło, jest zadaszenie, można posiedzieć dłużej.
niewiadomokiedy - wracamy do chaty i kontynuujemy bezcelowe dyskusje do rana [dblpt])

Niedziela:
niewiadomokiedy - wstajemy i rozkoszujemy się pysznym żurkiem zrobionym przez moją mamę.

po śniadaniu - Celebrujemy uczucie kaca na świeżym powietrzu

Opcje dodatkowe:
- możemy zrobić jeszcze jeden spływ pontonem w niedzielę, krótszą i dobrze znaną trasą jeśli będzie fajna pogoda i będziecie mieli czas
- powstało ładne boisko koło szkoły (100m od nas) do nóżki, kosza a może tez i do siatki. Możemy pograć, ale to trzeba sie zgadać wcześniej i żeby wszyscy zabrali buty.

Spanie: nie ma tyle łóżek, żeby każdy miał oddzielne ale jest kilka materacy więc część będzie spała na łóżkach a część na materacach. Jak ktoś ma swój materac to niech weźmie, przyda się.

Transport: pojedziemy dwoma samochodami, ja mogę zabrać swój, kto jeszcze?

Skład na imprezę wg alfabetu [dblpt])
Artur, Darek, Dawid, Paweł, Przemek, Tomek, Serek, Szymon

To chyba tyle, czekam aż ktoś się zgłosi kto kupuje ponton, jeśli nie to zrzuta.
Dodatkowy koszt: 15zł dla mojej mamy za pranie pościeli oraz zupkę

Wpisujcie swoje pomysły

Offline

#2 2015-06-29 15:36:33

Dawid
Gość
AndroidChrome 43.0.2357.93

Odp: Informacje organizacyjne

Ja pontonu nie kupuje więc jestem za zrzuta. Mi nic więcej nie potrzeba do szczęścia oczywiście o ile na pontonie masz Wi-Fi bo spływ spływem ale laptopy chyba zabieramy?:) Ja mogę wziąć auto tyle że do mojego bagażnika dużo nie wejdzie;\

#3 2015-06-29 16:24:25

Paweł
Gość
Windows 7Firefox 38.0

Odp: Informacje organizacyjne

jestem też za zrzutą na ponton. Ja też mogę wziąć samochód i nie jestem pewnien, czy na 10:30 się wyrobię, ale wtedy jak cos druga grupa dojedzie chwilę później (w sobotę wracam z kursu na patent żeglarza). Myslę, że w niedziele będzie taki kac, że ciężko będzie pontonować.

#4 2015-06-29 16:27:02

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.130

Odp: Informacje organizacyjne

Ale z tym nie ma kłopotu, spływ polega na tym, że się leży w pontonie i pije piwo [dblpt])
Nurt jest taki że spokojnie niesie. Czasami tylko trzeba machnąć dwa razy żeby w krzaki nie wlecieć.
Poza tym skoro już będziemy mieli żeglarza z patentem, to trzeba to wykorzystać!!!!!!!!!! [dblpt])

Offline

#5 2015-06-29 18:52:13

Radek
Użytkownik
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 1
MacintoshSafari 600.1.4

Odp: Informacje organizacyjne

Zrzutka na łódkę będzie OK. Reszta jak co roku [dblpt])

Offline

#6 2015-06-29 19:53:42

Daro
Gość
Windows 7Firefox 38.0

Odp: Informacje organizacyjne

drugi link mnie wystraszył- ja na Ukrainę nie jadę!!!!

Samborowo brzmi znajomo:) ze względu na jedną Panią:)

Ok ja jestem za zrzutą na ponton, co do samochodu jak coś mogę wziąć Mondeo i kogoś ze sobą..... a co z samochodami zostają w Samborowie czy jak? , co do grania jakby było jakiś boisko do plażówki to ja jestem za.
rezerwuję łóżko:)

#7 2015-06-29 21:27:48

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.130

Odp: Informacje organizacyjne

Jedziemy najpierw do Franciszkowa, potem jedną furą na dwie tury albo mój ojciec zawiezie, albo jedną furę zostawimy w Samborowie u gospodarza na podwórku. Da mu się kilka browarów to przypilnuje [dblpt])
Na drugi dzień odbierzemy. To nie problem.

Link do mapy poprawiłem.

Offline

#8 2015-06-30 06:10:28

Artur
Gość
AndroidChrome 43.0.2357.93

Odp: Informacje organizacyjne

Jestem za zrzutka. Co do auta jesli mi sie uda wezme busa i wtedy jednym mozna. Ale to powiem ze dwa dni przed czy bede go miał

#9 2015-06-30 16:11:31

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.130

Odp: Informacje organizacyjne

nooooo!!! to jest pomysł, HappyBus [dblpt])

Offline

#10 2015-07-02 12:15:23

Dawid
Gość
AndroidChrome 43.0.2357.93

Odp: Informacje organizacyjne

Dobra to teraz trzeba jakiegoś pontonu poszukać na necie i zakupić. Ja postaram się coś znaleźć, ewentualnie też czegoś poszukajcie:) Darek na Ukrainę nie jedziemy to do Nas przyjadą ukrainki:)

#11 2015-07-04 00:49:28

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.130

Odp: Informacje organizacyjne

Artur potwierdził busa. Mogłoby być lepiej? [dblpt])

Offline

#12 2015-07-08 11:01:24

Szymon
Gość
Windows 7Chrome 43.0.2357.130

Odp: Informacje organizacyjne

Czy opcja z busem jest aktualna?

Chciałbym pojechać rowerem do Franciszkowa, zostawić go tam na czas spływu.
Czy jest możliwość zapakowania sprzętu do tego busa na powrót z wiadomych powodów?  [dblpt])

Pozdr.

#13 2015-07-08 18:20:32

Artur
Gość
Windows 7Chrome 43.0.2357.130

Odp: Informacje organizacyjne

Szymon jakoś zapakujemy ten twój rower do busa choć nie ma on wielkiego bagażnika ale się pokombinuje:)))

#14 2015-07-10 11:25:34

Artur
Gość
AndroidChrome 43.0.2357.93

Odp: Informacje organizacyjne

Tomku czy jakies zmiany na jutrzejszy harmonogram sa czy bez zmian. I gdzie zbiorka?

#15 2015-07-10 14:35:24

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.132

Odp: Informacje organizacyjne

No właśnie, może godzina 10 na rondzie?
Na rondzie wsiądę ja, szymon, dawid, paweł. Jeśli zjedziemy busem po płytach to może zajedziemy po Przemka?

Darka po drodze zgarniesz? Co z Darkiem?

Serek dojedzie sam na wieczór.

Offline

#16 2015-07-10 15:03:18

Daro
Gość
Windows 7Firefox 39.0

Odp: Informacje organizacyjne

Dzień dobry cześć i czołem...

Ja dojadę sam do Franciszkowa:) Proszę dajcie mi znać jak będziecie wyjeżdżać z Olsztyna. Kolejna sprawa to aura (i nie mam tu na myśli centrum handlowego) jakoś nie nastraja mnie optymistycznie. Tomek czy ty zamówiłeś pogodę na właściwy weekend?

W co należy się zaopatrzyć?  piwko, whisky, czy coś innego?


Buziaczki:)

#17 2015-07-10 15:19:59

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.132

Odp: Informacje organizacyjne

http://pogoda.wp.pl/?ticaid=115328&_tic … ,cid,43116

wychodzi na to że pogoda będzie spoko. Ale proponuje wziąć jakieś kurtki przeciwdeszczowe, nie zajmą dużo miejsca a mogą się przydać.

A nie możesz z nami jechać busem? skąd jedziesz?
W niedzielę Cię odstawimy i pojedziesz dalej samochodem. Razem zrobimy zakupy, podzielimy to na wszystkich uczestników i gitara.

Offline

#18 2015-07-10 16:31:58

Artur
Gość
AndroidChrome 43.0.2357.93

Odp: Informacje organizacyjne

Daro nie swiruj jedz z nami

#19 2015-07-10 16:48:15

daro
Gość
AndroidSafari 534.30

Odp: Informacje organizacyjne

Zabierzcie mnie z Ostrody.  OK?

#20 2015-07-10 17:14:34

Artur
Gość
Windows 7Chrome 43.0.2357.132

Odp: Informacje organizacyjne

Ostróda?? Juz tam kiedyś chyba mieszkałeś prawie....

#21 2015-07-10 17:25:00

daro
Gość
AndroidSafari 534.30

Odp: Informacje organizacyjne

To zupełnie inna historia była. ..;-);-);-)

#22 2015-07-10 17:33:50

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.132

Odp: Informacje organizacyjne

No to może zróbmy jeszcze inaczej: zbierzemy się w Olsztynie, pojedziemy do Ostródy i tam zrobimy zakupy?
Wiem wiem, ciężko będzie do Ostródy wytrzymać bez piwka [dblpt])

p.s. Artur, będę mógł prowadzić? [dblpt])

Offline

#23 2015-07-10 17:37:13

Artur
Gość
Windows 7Chrome 43.0.2357.132

Odp: Informacje organizacyjne

Zakupy zróbmy normalnie tutaj, dara z ostródy zabierzemy i pojedziemy.
Co do prowadzenia to nie wiem musze taty zapytać bo nie wiem czy pozwoli:) [dblpt]D

#24 2015-07-10 20:47:07

Tomek
Administrator
Dołączył: 2015-06-29
Liczba postów: 14
Windows 7Chrome 43.0.2357.132

Odp: Informacje organizacyjne

ok, to 10 na rondzie? czy 10.30?

Offline

#25 2015-07-10 21:08:11

Artur
Gość
AndroidChrome 43.0.2357.93

Odp: Informacje organizacyjne

10.00 uwazam

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
cs-rozdzielacz - gtacentrum - yourownstory - forumdopodan - e-parlamentnauki

[ Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 786.2 kB (Maksimum: 960.95 kB) ]